FEESTJE KNAPEN OP 14 / 05 / 2011

14 november 2006

Kampie oentje van de week

Hallo mijn naam is Jari Vandenbussche en ben geboren op 10/07/1996 te Roeselare. Zoals je ziet hou ik van wielrennen en dat wil ik later ook doen als ik groot ben. Bij mij thuis staat alles in het teken van voetbal en wielrennen. Als er koers of voetbal is op tv dan kijk ik. Regen haat ik maar harde muziek hoor ik dan wel weer graag. Met een groot bord spaghetti kan je mij altijd blij maken. Biebauw vanKSV Roeselare en Verbauwhede van Club Brugge zijn mijn favoriete spelers en ploegen. Soms kan ik echt zot doen en soms ook niet maar meestal ben ik wel een beetje zot.

4 opmerkingen:

  1. Beste,

    LAAT UW STRIJK MAAR LIGGEN !!

    a.s. zaterdag 18 november om 13h00 zal Hilde Verhoyen (alias Bukkie, alias mevrouw Fabry, alias de mama van Robbe) met veel plezier jullie
    was strijken op de grote markt van Roeselare.

    Dus kom met je wasmand(je) naar de markt en Bukkie zal met veel plezier je was strijken.

    Indien je moet wachten dan zorgt ze voor een jenever

    En verder zal bukkie in 50's look strijken, draagt ze roze fluffy pantoffels en zal ze hoofdzakelijk in het
    roze gekleed zijn.

    Bekijk haar uitnodiging op http://murke.blogspot.com

    En tot zaterdag stipt om 13h00 op de grote markt

    Vertel het verder (bij voorkeur aan mensen die een grote strijk hebben) .......

    Groet,

    Murke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan alle spelers van de kampie oentjes


    Zaterdag is het de wedstrijd tegen Club Roeselare .
    Mogen alle spelertjes fris en gezond en uitgeslapen aan de wedstrijd beginnen .
    Met oog op de laatste wedstrijd tegen FC Meulebeke van volgende week zaterdag.


    DE SPORTDIRECTEUR

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het komt dik in orde we zullen goed spelen

    plakkertje Lowie

    BeantwoordenVerwijderen