FEESTJE KNAPEN OP 14 / 05 / 2011

13 februari 2007

Valentijn


Na elke wedstrijd maak ik met plezier mijn envelopke open. Telkens weer zit er een leuke verrassing in. Van sponsor "Granen en Zaad Muylle" kreeg ik bovenstaand. Wel dames, 'k heb mijn keel gesmeerd, onderaan de tribune gaan staan met een bosje bloemen in de hand en dan uit volle borst gezongen. De mannen waren blij dat de toog ver van de tribune was, de aanwezige dames waren gecharmeerd en dol gelukkig met de bloemen.
Graag gedaan.
dlege Hein

3 opmerkingen:

  1. Best dlege

    Ge gaat da toch eens opnieuw zingen voor die sympathieke vrouwtjes. Ge zal meer succes hebben dan bij de mannen.

    plaksterke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik geloof niej da da waar is van die vrouwtjs wi :p

    jupke

    BeantwoordenVerwijderen