FEESTJE KNAPEN OP 14 / 05 / 2011

18 januari 2007

Kampie oentje van de week


Hoi ik ben Julie Verfaillie en het enige meisje bij de kampie oentjes. Ben geboren te Roeselare op 5 september 1996. Als meisje heb ik nog nooit een rok gedragen, geef mij maar een voetbalbroekje en een bal. Ballen heb ik genoeg, zo'n 36 heb ik er maar een pop heb ik niet. Als ik later voetballer zal zijn zou ik graag bij Barcelona spelen en wie weet kom ik ooit mijn favorite speler Ronaldinho eens tegen. Ik zou graag tuinarchitecte worden maar zal dan zeker geen spruitjes planten want die haat ik. Jim TV is leuk vooral wanneer de Black eyed peas op het scherm verschijnen. Wie wil er voor mij eens carpatsio klaarmaken want dit eet ik zeer graag.
beste tegenstander pas maar op want op het veld laat ik mij niet zomaar passeren hoor

1 opmerking: